Twee

De schreeuw verlaat mijn oren, landt
dan zachtjes op mijn huid, waait
een golfje door mijn haren, vlak
voordat ik mijn lippen sluit

en naar je tast, ik zie
je lach, je dans van opgeheven handen
klappen naar het sopje voor je neus

‘ook keer, ook keer!’ vraagt ontelbaar vele
bellen, jij met steeds meer woorden
ik met verzen


One response to “Twee

  • Uvi

    Hoe niet alleen de kleur
    een navelstreng slingert
    rond moeder en kind

    maar ook die handen
    pianohanden, slanke
    vingers om muziek te delen

    te strelen.

Geef een reactie

